Otkrijte naše mogućnosti

Uslugu skladištenja Vaše robe vršimo u našem skladištu. Ukoliko Vaš prostor nije dovršen u mogućnosti smo primiti Vaše stvari te ih dodatno upakirati i zaštititi te ih uskladištiti na zatvoreno, sigurno i suho mjesto.

Cijena skladištenja ovisi o količini stvari te vremenu koje vam je potrebno za skladištenje.

Vaše stvari su kao na godišnjem odmoru u našemu HOTELU ZA STVARI!

Skladišni prostor po mjeri

Često postavljana pitanja

Imate još pitanja?

Ukoliko znate točan termin selidbe, kontaktirajte nas putem telefona ili maila za provjeru raspoloživosti i rezervaciju željenog termina preseljenja.

Uvijek je najbolje rezervirati selidbu što ranije kako bi dobili željeni termin selidbe. Inače je dovoljno naručiti selidbu 2-3 dana prije selidbe , ali ima perioda tokom godine kada je povečani opseg posla pa se preporuča rezervacija barem 5 radnih dana prije selidbe. S obzirom da raspolažemo sa više vozila i uigranih timova, pokušavamo biti maksimalno fleksibilni prema našim klijentima i omogućiti Vam selidbu u teminima koji Vi želite.

Ne,za rezervaciju Vašega termina je dovoljno kontaktirati nas mailom ili telefonom,a usluga se plača nakon izvršenog preseljenja.

Naše radno vrijeme ureda je svakim radnim danom,nedjeljom i praznicima od 06-22h , a terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24,odnosno prema unaprijed dogovorenim terminima.

Selidbe radimo vikendom i praznicima ukoliko ste svoj termin rezervirali ranije. Cijena selidbe vikendom je ista kao i radnim danom.

Troškovi preseljenja određuju se prema slijedećim parametrima:

  • uslugama koje je potrebno izvršiti,a prema Vašim željama (prijevoz,utovar,istovar,demontaža/montaža namještaja itd.)
  • količini obujmu i masi stvari koju je potrebno preseliti
  • visini katova na lokacijama utovara i istovara
  • pristupu selidbenom vozilu na lokacijama utovara i istovara
  • uslugama prijenosa/prijevoza spec. tereta (pianno,sefovi,fotokopirni aparati i sl.)

Da, već 40 godina obavljamo usluge preseljenja na domaćem i inozemnom tržištu.

Plaćanje selidbenih usluga možete izvršiti virmanski ili gotovinski. Za usluge preseljenja u oba slučaja se ispostavlja račun koji dokazuje i garantira našu uslugu. Naplata se obavlja neposredno nakon izvršene usluge.

Naravno. U tom slučaju ne garantiramo za eventualna oštečenja na stvarima i namještaju.

Da. Prodajemo kutije raznih dimenzija.

Da. Obavljamo i usluge pakiranja stvari u kutije za preseljenje.

Da. Naši djelatnici profesionalno obavljaju usluge demontaže/montaže namještaja, cijena ovisi o količini i dimenzijama namještaja potrebnog za demontažu/montažu.

Naša ekipa na dogovoreni dan selidbe dolazi u Vaš stan/posl. prostor te nosi stvari i namještaj iz stana, a prema redosljedu i željama ekipe koja stvari i namještaj nose kako bi sve stalo u vozilo naručeno za selidbu te ga po dolasku na mjesto istovara unose u novi prostor. Ako je to moguće dobro je da klijent
osigura parkirno mjesto kako bi se naše vozilo parkiralo što bliže ulazu u zgradu te samim time kako bi se uštedilo na vremenu i naravno kako bi našoj ekipi bilo lakše. Ako se selidba vrši u centru grada (npr. Zagreb) potrebno je ishoditi dozvolu za parkiranje.

Naša vozila su specijalizirana za usluge preseljenja, znači tovarni prostor je tapiciran iznutra. Svako vozilo posjeduje 40-tak prekrivača za namještaj, kojima se dodatno štiti namještaj da ne može doći do oštečenja, habanja ili trganja dijelova.

100% Sigurno

Jedan od elemenata je i dodatno osiguranje Vaše robe u slučaju bilo kakve nezgode ili nepredviđenih okolnosti.

100% Brzo

Kvaliteta, brzina i odnos s našim klijentima samo su dio cjelokupnog paketa koji možete dobiti ukoliko se odlučite na selidbu uz našu pomoć.

24/7 Radno vrijeme

Terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24, odnosno prema unaprijed dogovorenim terminima.