Otkrijte naše mogućnosti
U selidbu ubrajamo bilo kakav pomak Vašeg namještaja. Većina selidbi se sastoji u preseljenju jednog ili više komada namještaja na drugu lokaciju.
Naše selidbe realiziramo po najvišim standardima uslužne grane, bilo da se radi o brzoj selidbi ili o velikoj s kratkotrajnim skladišnjem, sve Vaše stvari su u našim rukama sigurne i preseljene na definiranu lokaciju u obliku u kojemu smo ih i dobili.
Također, kvaliteta i brzina naših usluga se ne mijenjaju bez obzira radi li se o gradskoj, međugradskoj, međunarodnoj selidbi ili transportu, a u međunarodnom transportu rješavamo Vas problema carinskih formalnosti.
Gradske Selidbe
Međugradske selidbe
Međunarodne selidbe
Prijevoz robe obavlja se profesionalno i brzo
Na raspolaganju imamo razne veličine vozila, kako bi se mogli prilagoditi bilo kojoj veličini prostora, tj. količini namještaja. Za selidbu Vašeg namještaja kao i osobnih stvari koriste se isključivo profesionalna vozila koja su opremljena svom popratnom opremom sttručno obavljanje selidbe.
Kompletne stanove selimo kamionima u koje odjednom možemo utovariti trosobne, čak i manje četvorosobne stanove. Naravno pravila nema, jer puno ljudi u malim stanovima imaju više namještaja i stvari nego oni u velikim stanovima.
Sama cijena usluge zavisi o nizu faktora – veličini stana, kuće ili poslovnog prostora te udaljenosti među stanovima. Kako biste dobili više informacija vezanih za cijene naših usluga, ispunite formular Procjena usluge sa što preciznijim podacima, nazovite nas ili nam pošaljite upit na e-mail!
Često postavljana pitanja
Imate još pitanja?
Ukoliko znate točan termin selidbe, kontaktirajte nas putem telefona ili maila za provjeru raspoloživosti i rezervaciju željenog termina preseljenja.
Uvijek je najbolje rezervirati selidbu što ranije kako bi dobili željeni termin selidbe. Inače je dovoljno naručiti selidbu 2-3 dana prije selidbe , ali ima perioda tokom godine kada je povečani opseg posla pa se preporuča rezervacija barem 5 radnih dana prije selidbe. S obzirom da raspolažemo sa više vozila i uigranih timova, pokušavamo biti maksimalno fleksibilni prema našim klijentima i omogućiti Vam selidbu u teminima koji Vi želite.
Ne,za rezervaciju Vašega termina je dovoljno kontaktirati nas mailom ili telefonom,a usluga se plača nakon izvršenog preseljenja.
Naše radno vrijeme ureda je svakim radnim danom,nedjeljom i praznicima od 06-22h , a terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24,odnosno prema unaprijed dogovorenim terminima.
Selidbe radimo vikendom i praznicima ukoliko ste svoj termin rezervirali ranije. Cijena selidbe vikendom je ista kao i radnim danom.
Troškovi preseljenja određuju se prema slijedećim parametrima:
- uslugama koje je potrebno izvršiti,a prema Vašim željama (prijevoz,utovar,istovar,demontaža/montaža namještaja itd.)
- količini obujmu i masi stvari koju je potrebno preseliti
- visini katova na lokacijama utovara i istovara
- pristupu selidbenom vozilu na lokacijama utovara i istovara
- uslugama prijenosa/prijevoza spec. tereta (pianno,sefovi,fotokopirni aparati i sl.)
Da, već 40 godina obavljamo usluge preseljenja na domaćem i inozemnom tržištu.
Plaćanje selidbenih usluga možete izvršiti virmanski ili gotovinski. Za usluge preseljenja u oba slučaja se ispostavlja račun koji dokazuje i garantira našu uslugu. Naplata se obavlja neposredno nakon izvršene usluge.
Naravno. U tom slučaju ne garantiramo za eventualna oštečenja na stvarima i namještaju.
Da. Prodajemo kutije raznih dimenzija.
Da. Obavljamo i usluge pakiranja stvari u kutije za preseljenje.
Da. Naši djelatnici profesionalno obavljaju usluge demontaže/montaže namještaja, cijena ovisi o količini i dimenzijama namještaja potrebnog za demontažu/montažu.
Naša ekipa na dogovoreni dan selidbe dolazi u Vaš stan/posl. prostor te nosi stvari i namještaj iz stana, a prema redosljedu i željama ekipe koja stvari i namještaj nose kako bi sve stalo u vozilo naručeno za selidbu te ga po dolasku na mjesto istovara unose u novi prostor. Ako je to moguće dobro je da klijent
osigura parkirno mjesto kako bi se naše vozilo parkiralo što bliže ulazu u zgradu te samim time kako bi se uštedilo na vremenu i naravno kako bi našoj ekipi bilo lakše. Ako se selidba vrši u centru grada (npr. Zagreb) potrebno je ishoditi dozvolu za parkiranje.
Naša vozila su specijalizirana za usluge preseljenja, znači tovarni prostor je tapiciran iznutra. Svako vozilo posjeduje 40-tak prekrivača za namještaj, kojima se dodatno štiti namještaj da ne može doći do oštečenja, habanja ili trganja dijelova.
Jedan od elemenata je i dodatno osiguranje Vaše robe u slučaju bilo kakve nezgode ili nepredviđenih okolnosti.
Kvaliteta, brzina i odnos s našim klijentima samo su dio cjelokupnog paketa koji možete dobiti ukoliko se odlučite na selidbu uz našu pomoć.
Terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24, odnosno prema unaprijed dogovorenim terminima.