Mi smo Selidbe Tokmović

Obrt osnovan 1978. godine sa sjedištem u Zagrebu, u svome poslovanju djeluje na području pružanja usluga selidba (i njima srodnim uslugama) na području RH a i na međunarodnom prostoru poglavito prostoru Europske unije.

U 40 godina svoga postojanja, razvili smo svoj renome, koji se očituje u neupitnoj kvaliteti, brzini te u posebnom odnosu prema svakome od naših klijenata. Kvaliteta, brzina i odnos s našim klijentima samo su dio cjelokupnog paketa koji možete dobiti ukoliko se odlučite na selidbu uz našu pomoć. Jedan od elemenata tog paketa je i dodatno osiguranje Vase robe u slučaju bilo kakve nezgoda ili nepredviđenih okolnosti.

U svome iskustvu, kako poslovnom tako i općenitom, jasno nam je kako je selidba jedna od stresnijih situacija u životu (čak prema nekim istraživanjima odmah nakon prekida radnog mjesta tj. gubitka zaposlenja). Naš tim profesionalnih i iskusnih ljudi tu je upravo da ublaži taj stres, ponudi Vam uslugu selidbe u obliku “aktivnog godišnjeg odmora”, bez oštećenja i izgubljenih stvari, čime Vaša jedina briga postaje kada ući na novu lokaciju.

 

Naša misija

  • Isporučiti kvalitenu uslugu za klijene
  • Biti aktivan partner zajednice
  • Održavati visoke poslovne standarde
  • Potpuna sigurnost
  • Sigurnost tereta
  • Visoko učinkovito carinsko posredovanje
  • Neprekidno poboljšavanje usluga

Naši Klijenti

Često Postavljana Pitanja

Ukoliko znate točan termin selidbe, kontaktirajte nas putem telefona ili maila za provjeru raspoloživosti i rezervaciju željenog termina preseljenja.

Uvijek je najbolje rezervirati selidbu što ranije kako bi dobili željeni termin selidbe. Inače je dovoljno naručiti selidbu 2-3 dana prije selidbe , ali ima perioda tokom godine kada je povečani opseg posla pa se preporuča rezervacija barem 5 radnih dana prije selidbe. S obzirom da raspolažemo sa više vozila i uigranih timova, pokušavamo biti maksimalno fleksibilni prema našim klijentima i omogućiti Vam selidbu u teminima koji Vi želite.

Ne,za rezervaciju Vašega termina je dovoljno kontaktirati nas mailom ili telefonom,a usluga se plača nakon izvršenog preseljenja.

Naše radno vrijeme ureda je svakim radnim danom,nedjeljom i praznicima od 06-22h , a terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24, odnosno prema unaprijed dogovorenim terminima.

Selidbe radimo vikendom i praznicima ukoliko ste svoj termin rezervirali ranije. Cijena selidbe vikendom je ista kao i radnim danom.

Troškovi preseljenja određuju se prema slijedećim parametrima:

  • uslugama koje je potrebno izvršiti,a prema Vašim željama (prijevoz,utovar,istovar,demontaža/montaža namještaja itd.)
  • količini obujmu i masi stvari koju je potrebno preseliti
  • visini katova na lokacijama utovara i istovara
  • pristupu selidbenom vozilu na lokacijama utovara i istovara
  • uslugama prijenosa/prijevoza spec. tereta (pianno,sefovi,fotokopirni aparati i sl.)

Da, već 40 godina obavljamo usluge preseljenja na domaćem i inozemnom tržištu.

Plaćanje selidbenih usluga možete izvršiti virmanski ili gotovinski. Za usluge preseljenja u oba slučaja se ispostavlja račun koji dokazuje i garantira našu uslugu. Naplata se obavlja neposredno nakon izvršene usluge.

Naravno. U tom slučaju ne garantiramo za eventualna oštečenja na stvarima i namještaju.

Da. Prodajemo kutije raznih dimenzija.

Da. Obavljamo i usluge pakiranja stvari u kutije za preseljenje.

Da. Naši djelatnici profesionalno obavljaju usluge demontaže/montaže namještaja, cijena ovisi o količini i dimenzijama namještaja potrebnog za demontažu/montažu.

Naša ekipa na dogovoreni dan selidbe dolazi u Vaš stan/posl. prostor te nosi stvari i namještaj iz stana, a prema redosljedu i željama ekipe koja stvari i namještaj nose kako bi sve stalo u vozilo naručeno za selidbu te ga po dolasku na mjesto istovara unose u novi prostor. Ako je to moguće dobro je da klijent
osigura parkirno mjesto kako bi se naše vozilo parkiralo što bliže ulazu u zgradu te samim time kako bi se uštedilo na vremenu i naravno kako bi našoj ekipi bilo lakše. Ako se selidba vrši u centru grada (npr. Zagreb) potrebno je ishoditi dozvolu za parkiranje.

Naša vozila su specijalizirana za usluge preseljenja, znači tovarni prostor je tapiciran iznutra. Svako vozilo posjeduje 40-tak prekrivača za namještaj, kojima se dodatno štiti namještaj da ne može doći do oštečenja, habanja ili trganja dijelova.

Još imate pitanja?     Pitaj Sada

Niste sigurni koje rješenje odgovara vašim potrebama?

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.